Szkolenia

Na co dzień zajmujemy się bieżącym wsparciem szkoleniowym, jak i coachingowym, osób pracujących w strukturach sprzedażowych. Pozwala nam to na bieżącą obserwację rezultatów wdrażanych przez nas metod i umożliwia szybsze dopasowywanie naszych działań do stale zmieniających się trendów rynkowych.

Daje to również ogromny bagaż doświadczeń, którym możemy się później dzielić w trakcie prowadzonych przez nas szkoleń i warsztatów dla naszych Klientów.

Specjalizujemy się w prowadzeniu szkoleń:

  • sprzedażowych
  • z obsługi klienta,
  • dla call center
  • ogólnorozwojowych
  • managerskich.

Poza indywidualnie projektowanymi szkoleniami dla Klientów według ich potrzeb proponujemy skorzystanie z naszych wiodących tematów dotyczących następujących obszarów:

1) ROZWÓJ OSOBISTY

  • „Efektywność osobista zarządzanie własnym potencjałem”
  • „Mentoring” cz. I i II
  • „Organizacja czasu pracy”/”Zarządzanie sobą w czasie”

2) ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH

  • „ABC sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej”
  • „Zaawansowane Techniki Sprzedaży”
  • „Sprzedaż w praktyce”

3) ROZWÓJ KOMPETENCJI MANAGERSKICH

  • „Rekrutacja i selekcja”
  • „Zarządzanie Zespołem” cz. I i II
  • „Motywowanie siebie i pracowników”
  • „Mentoring”
  • Sesje superwizyjne dla managerów – obserwacje w środowisku pracy managerów

W celu zapoznania się z naszą pełną ofertą szkoleń zachęcamy do kontaktu z nami:

szkolenia@akademiapir.pl