SZKOLENIE MENADŻER CUSTOMER EXPERIENCE

Akademia Pracy i Rozwoju nawiązała współpracę z jedną z pierwszych firm na rynku zajmującą się tematem CUSTOMER EXPERIENCE, w związku z tym zapraszamy na 3 dniowe otwarte szkolenie dla Menadżerów. 

Szkolenie wypełnione ćwiczeniami z Zarządzania Doświadczeniami Klienta (Customer Experience Management). Szkolenie, będące kombinacją wiedzy i praktyki z dziedziny Customer Experience, w tym narzędzi i metod wdrażania CEM w organizacji skierowane jest do wszystkich osób zajmujących się profesjonalnie tematem CEM/CX.

 

DLACZEGO WARTO? 

1. Poznasz najnowsze trendy Customer Experience

2. Zostaniesz zainspirowany przypadkami z różnych branż z kraju i ze świata – przykłady wdrożeń, efekty wow, innowacyjne rozwiązania CX

3. Dowiesz się, jak przekonać zarząd i innych Pracowników do współpracy we wdrażaniu CX
w organizacji

4. Zdobędziesz umiejętności korzystania z łatwych w implementacji metod CX dotyczących:

  • •Badania i monitoringu doświadczeń Klienta
  • •Projektowania doświadczeń Klienta
  • •Wdrażania Customer Experience Management

5. Poznasz techniki pracy z podwładnymi – edukacja, szkolenie i motywowanie w zakresie CX

6. Posiądziesz wiedzę o różnych podejściach do CX na świecie.

7. Po zakończeniu szkolenia i napisaniu pracy zaliczeniowej – możliwość otrzymania certyfikatu „Menedżer Customer Experience certyfikowany przez CustomerMatters”.

 

UCZESTNICY O SZKOLENIU:
„Dzięki szkoleniu z CustomerMatters zagadnienia dotyczące Customer Experience stały  się dla mnie  oczywiste i proste, a co najważniejsze wiem jak je stosować w praktyce. Polecam.”

(Menedżer, Towarzystwo Ubezpieczeniowe)

PROGRAM SZKOLENIA:
 

Dzień pierwszy:

1. Metody wdrażania CEM na rynku światowym

a. Podejścia Beyond Philosophy, Temkin Group, i inne

b. Rynek CX w Polsce

2. Dojrzałość organizacji a budowanie CX

a. Etapy dojrzewania CX w organizacji

b. Metody badania dojrzałości CX

 

Dzień drugi:

1. Narzędzia wdrażania CEM

a. Wartościowa segmentacja Klientów

b. Brand Promise & Brand Values

c. Voice of Customer Program (VOC)

d. Voice of Customer Closed Loop

e. Customer Journey, Punkty Styku i Mikrointerakcje

2. Mierzenie doświadczeń Klienta

a. Perspektywa operacyjna i zarządcza

b. Praktyki mierzenia doświadczeń

c. Pomiar doświadczeń w praktyce

d. Dzielenie się wiedzą z pomiarów w organizacji

 

Dzień trzeci:

1. Metody wdrażania CEM w organizacji

a. Techniki

b. Budowanie własnego programu wdrożenia

2. Warsztat budowy Customer Journey

 

TERMINY NAJBLIŻSZYCH SZKOLEŃ:

01-03.03.2016

12-14.04.2016

 

MIEJSCE SZKOLENIA:

Centrum Konferencyjne Zielna, ul. Zielna 37, Warszawa, (przy metrze Świętokrzyska)

 

CENA SZKOLENIA:

Regularna cena szkolenia: 2 500 zł netto

Rabaty:

Dwie osoby z firmy – 10%

Trzy lub więcej osób z firmy – 20%

W cenie materiały szkoleniowe (pdf) oraz catering.

 

ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIE

Prosimy o kontakt telefoniczny 533 102 301 lub mailowy: szkolenia@akademiapir.pl 

 

Wszystkie szkolenia prowadzone są przez Trenerów naszego partnera z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym:

- Aleksandra Jagiełło - Bono

- Agata Szczepańska - Jochemczyk

- Marta Łukawska - Daruk