WARSZTATY „CUSTOMER JOURNEY W PRAKTYCE” Odkrywamy doświadczenia Klienta!

Akademia Pracy i Rozwoju nawiązała współpracę z jedną z pierwszych firm na rynku zajmującą się szkoleniami z tematu CUSTOMER EXPERIENCE, w związku z tym zapraszamy na otwarte szkolenie, a raczej warsztaty poświęcone tematowi Customer Journey.

 

CustomerMatters zaprasza na jednodniowe otwarte warsztaty z Customer Journey (CJ) – jednego z najpopularniejszych narzędzi diagnozy i projektowania doświadczeń Klientów.

DLA KOGO? 

Warsztaty kierowane są do osób z działów jakości i badań, odpowiedzialnych za obsługę Klienta i sprzedaż, marketingu i e-commerce,  którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za doświadczenia Klientów, ich projektowanie i monitorowanie.

 

UCZESTNICY O WARSZTACIE:

"Bardzo ciekawa prezentacja ukazująca stronę Klienta w kontaktach z firmach.” 

(pracownik banku)

„Polecam trenerów z firmy CustomerMatters z uwagi na dużą wiedzę merytoryczną
i umiejętność do inspirowania uczestników.”

(Menedżer, bank)

DLACZEGO WARTO?

1. Poznasz powody, dla których warto stworzyć CJ w firmie

2. Dowiesz się jak stworzyć Customer Journey Twoich Klientów

3. Nauczysz się efektywnie pracować z Customer Journey w swojej firmie

4. Zobaczysz inspirujące przykłady użycia CJ z Polski i świata

 

PROGRAM WARSZTATU:

  • Czym są doświadczenia Klientów, rola emocji i pamięci. My jako Klienci.
  • Jak doświadczenia Klientów przekładają się na ich decyzje.
  • Gdzie tworzą się doświadczenia Klientów.
  • Metoda Customer Journey
  • Korzenie metody
  • Jak stworzenie Customer Journey może poprawiać wyniki biznesowe, w jakich miejscach i w jakim czasie
  • Poziomy szczegółowości Customer Journey
  • Ćwiczenia praktyczne – budowanie Customer Journey
  • Obszary wykorzystania – czym różni się wykorzystanie Customer Journey w diagnozie doświadczeń od wykorzystania w projektowaniu doświadczeń
  • Persony jako narzędzie wspierające budowanie Customer Journey
  • Praca z wykorzystaniem Customer Journey

 

TERMINY NAJBLIŻSZYCH WARSZTATÓW:

17 marca 2016

7 kwietnia 2016

 

MIEJSCE WARSZTATÓW:

Centrum Konferencyjne Zielna, ul. Zielna 37, Warszawa, (przy metrze Świętokrzyska)

 

CENA: 

Cena warsztatów: 970 zł netto

Rabaty:

Dwie osoby z firmy – 10%

Trzy lub więcej osób z firmy – 20%

W cenie materiały szkoleniowe (pdf) oraz catering

 

ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIE

Prosimy o kontakt telefoniczny 533 102 301 lub mailowy: szkolenia@akademiapir.pl 

 

Wszystkie szkolenia prowadzone są przez Trenerów partnera, z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym